IndexIndex  Jidaja HyvesJidaja Hyves  FAQFAQ  ZoekenZoeken  ContactContact  RegistrerenRegistreren  RegistratievoorwaardenRegistratievoorwaarden  Privacy BeleidPrivacy Beleid  InloggenInloggen  Vraag & AntwoordVraag & Antwoord  Smileys & MinigifsSmileys & Minigifs  Ecard versturenEcard versturen  

Deel | 

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Claudia
Admin

Aantal berichten: 4050

BerichtOnderwerp: Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt   za jun 13, 2009 10:43 am

Indien je je gebruikersnaam en/of wachtwoord kwijt bent, kan je altijd een mail sturen. Ook kan je je wachtwoord automatisch opnieuw opvragen, klik daarvoor hier en dan zie je die mogelijkheid wel staan (onder het inlogscherm).

Stuur je mij een mail, zet er dan zoveel mogelijk informatie in die je nog wel weet. Bijvoorbeeld het mailadres waarvan je denkt dat je je daarmee hebt aangemeld of de vermoedelijke gebruikersnaam.

Meestal kan ik op basis van deze gegevens je account nog wel achterhalen en kan ik je de gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord (je wachtwoord zie ik namelijk niet) toesturen zodat je weer kan inloggen.

Mijn mailadres is: krabbelbabbels@fairytaleswebgraphics.nl
Terug naar boven Go down
http://jidaja.nl

Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Jidaja :: Algemeen :: Vraag & Antwoord :: Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt-
Free forum | © phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Maak een gratis blog